Pages

Saturday 14 June 2014

Pelari/Runner/Driver Klezcar Kereta Sewa Cheras-Membantu orang mencari duit tepi...

Dengan perkembangan pesat Klezcar Kereta Sewa Cheras, tibalah masanya untuk pihak kami membuka peluang kepada para pencari kerja part time untuk bersama dengan kami.

Pertambahan kereta menyebabkan kekerapan kereta sewa keluar dan masuk semakin bertambah dan semakin kerap. Seiring dengan itu. Man power tambahan adalah diperlukan untuk melicinkan perjalanan operasi kereta sewa cheras. Kerja-kerja penghantaran servis juga semakin banyak. Ini adalah amat penting untuk memastikan semua kereta sewa adalah dalam keadaan terbaik dan meminimakan kos kerosakan di masa hadapan. Insya Allah.

Penghantaran ke pusat cuci kereta juga semakin kerap bagi menjamin keselesaan penyewa kereta sewa cheras.

Oleh yang demikian, pihak kereta sewa cheras ingin membuka peluang kerja part time kepada individu yang komited, rajin, dan jujur. 

Pemohon juga mestilah mempunyai lesen b2 dan d. Jika mempunyai motor sendiri, ia adalah satu kelebihan.

Jika pemohon adalah dari kawasan langat, balakong, sekamat, tun hussein onn, alam damai dan sekitarnya diberi keutamaan.

Dari segi gaji pula, bayaran adalah berdasarkan pay per job. Untuk penghantaran servis dan cuci kereta, bayarannya adalah rm5. Untuk bayaran penghantaran pula, ia adalah bergantung kepada jarak penghantaran.

Bagi yang berminat, diminta untuk menghubungi 019 253 0707.

Klezcar Kereta Sewa Cheras
Mudah.Berpatutan.Dihantar
019 253 0707

No comments :

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About