Pages

Thursday 10 April 2014

Kereta Sewa Cheras-Khidmat Hantar Sambil Makan

Dalam menjalankan perkhidmatan kereta sewa ini, banyak juga masa yang aku habiskan di atas jalan raya dan juga ke tempat-tempat yang penyewa memerlukan khidmat penghantaran. Aku timbulkan isu ini kerana dengan perbezaan nature of business aku sekarang iaitu perniagaan yang bernama Kereta Sewa Cheras, ia menyebabkan aku makan di merata tempat. Jika dahulu turun sahaja pejabat, ada tersedia food court yang menjual pelbagai jenis juadah namun kini kebanyakan makananku disediakan oleh kedai mamak.ini disebabkan masa makan yang tidak tentu dan juga tahap kemudahan dan kepantasan penyediaan makanan yang ada di kedai mamak. Mungkin juga lepas ini aku kena membuat satu listing yang mana,dalam listing ini akan aku letakkan specialty dish di satu-satu kawasan. Antara makanan yang sehingga kini menjadi pujaan adalah nasi lemak, tomyam, nasi beriyani, murtabak, mee bandung dan popia. Ini yang dikatakan sebagai sambil menyediakan khidmat hantar sambil makan makanan sedap.

Mudah. Berpatutan. Khidmat Hantar.
Kereta Sewa Cheras
Your easy car rental-a member of KLezcar Travel & Tours Sdn. Bhd.
Sila hubungi 019 253 0707 untuk sebarang pertanyaan

No comments :

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About